Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

torsdag 20 januari 2011

Bra dag

Gud, vilken underbar dag jag har haft idag. Började med att kliva upp tidigt och äta frukost, sedan ringde jag upp vårdcentralen för att få tag i vaccin innan resan. Efter jag blivit uppringd hoppade jag upp på träningscykeln. Jag hann bara med 20 minuter, men det är ju bättre än ingenting. Sedan duschade jag och gjorde mig i ordning för att sedan ta bussen in till stan och jobba i några timmar.

Det känns som att allt bara har klaffat idag. Jag verkligen älskar såna här dagar! :o) Humöret är verkligen på topp.

Det känns rätt bra att ha lite flyt efter gårdagen. Då lyckades jag försova mig och därefter missa två (!) bussar, så jag kom inte till jobbet förrän 11. Inte alls bra, men så är det att bo i bushen där det knappt går några bussar.

Imorgon ska jag jobba igen, förmiddag den här gången så jag slutar kl 13.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar