Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

söndag 16 januari 2011

Dinner and a movie

Bild: Google.

Igår var vi ju på bio. Filmen var helt ok, inte världsbäst kanske men helt klart sevärd. Var riktigt häftigt med 3D, även om den animerade reklamen innan filmen var häftigare än själva filmen.

Jag är riktigt stolt över mig själv. Det blev ingen läsk till filmen igår, det blev en Ramlösa. Efteråt var vi på Donken och käkade och jag valde sallad och en ny Ramlösa istället för strips och läsk. Jag är riktigt nöjd med mig själv. Det kändes lite konstigt att beställa det. Jag hade fått för mig att kassörskan skulle titta nedlåtande på mig, men jag tycker snarare att hon smålog lite uppmuntrande, vilket ju kändes riktigt bra. :o) Mer sånt i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar