Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

lördag 15 januari 2011

Dålig dag


Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Jag har, som sagt, varit på skitdåligt humör och det har gjort det grymt svårt att låta bli att småäta.

Hittills i veckan har jag bara cyklat 20 min, förutom det har det inte blivit nån träning alls. Så det är ju rätt enkelt att sammanfatta veckan som rätt misslyckad. Tror dock att jag har lyckats dra ner på det totala intaget mat/onyttigheter, så förhoppningsvis har jag tagit ett litet mikrosteg i rätt riktning.

Nu är det verkligen dags att sova. Imorgon ska jag på bio med några kompisar. Vi ska se nya Narnia-filmen i 3D. Det blir första gången för mig (med 3D-bio, alltså). Spännande! :o) Finns det nåt "nyttigt" biosnask, förresten? Det känns konstigt att inte äta nåt när man går på bio, men jag kan ju alltid köpa med mig en Loka och en mandarin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar