Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

måndag 10 januari 2011

Före-bild

Jag, vecka 1.

Ja, det är så här jag ser ut. Nu i alla fall. Så här ser 110,5 kg ut när de är fördelade på 174 cm. Ibland känns det som att folk inte riktigt har koll på hur en människa som väger 100 kg, 80 kg, osv faktiskt ser ut. Jag har flera gånger varit med om att folk hintar att de tror att jag är mycket lättare än vad jag faktiskt är. Det är rätt farligt. När man är överviktigt (i alla fall i mitt fall) så är det rätt lätt att tänka att det inte är så farligt, "så tjock är jag ju inte". Eller?

Väger man så mycket som jag gör, då är man tjock och det är dags att göra nåt åt det. Det funkar liksom inte i längden, förr eller senare kommer "följdsjukdomarna". Det vill inte jag. Mina knän gör redan lite ont, inte jättemycket men tillräckligt för att det ska bli ett problem om jag inte gör nåt åt det.

Jag tänkte att jag ska ta bilder antingen var 4e vecka eller vart 5e kilo. Vilket av det skulle ni välja?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar