Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

måndag 10 januari 2011

Nystart nr. 2

Det börjar bli lite tjatigt med alla dessa omstarter, men det får väl vara så. Jag har inte kommit igång med träningen och viktminskningen som jag började med förra våren. Ska jag vara helt ärlig så saknar jag det faktiskt. Jag hade lyckats komma igång så pass bra att det hade gått från att vara bara skittrist och jobbigt, till att vara rätt ok och inte jobbigt. Dessutom mådde jag så mycket bättre, var så mycket gladare.

Nu har jag mått skit i över ett halvår efter att mormor och morfar gick bort. Det känns verkligen som att det är dags att komma på fötter igen. Jag tror verkligen att träning kan hjälpa mig med det och den här bloggen har varit ett jättebra hjälpmedel för att komma igång och hålla motivationen uppe.

För att komma igång klev jag upp på vågen igår. 110,5 kg visade vågen. Det var inte lika mycket som jag hade trott att det skulle vara. Jag hade inte blivit förvånad om jag hade vägt upp emot 120 kg, med tanke på hur lite jag rört mig under hösten och hur mycket jag har ätit. Det har blivit alldeles för mycket kakor och mat på sistone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar