Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

torsdag 27 januari 2011

Reseförberedelser

Jag har precis kommit hem från stan. Jag och syrran har varit och växlat till oss dollar och lite pund. Fördelen med att åka till Jamaica är att trots att de har en egen valuta (jamaicanska dollar, "Jay"), så kan man ändå betala med amerikanska dollar. Det är kanon eftersom det är skitsvårt att få tag i jamaicanska dollar i Sverige. I alla fall häruppe i Sundsvall.

Jag hade tänkt cykla i morse, men mitt alarm ringde aldrig. Jag hade suttit mobilen på laddning, men lyckades tappa ner den på av- och på-knappen på elkontakten så det blev inget laddat. Inte heller cyklat, eftersom klockan blivit alldeles för mycket och syrran ville komma iväg in till stan.

Det får bli cykling imorgon istället. Jag hinner inte idag, måste plugga och kolla på en gammal inspelad lektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar