Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

onsdag 12 januari 2011

Beach 2011

Jamaica. Foto: Jag.

Om en månad är jag i Jamaica. Jag och syrran ärvde pengar efter mormor och morfar, och vi bestämde oss för att spendera en del av dem på en resa tillbaka till Jamaica. Vi var dit för två år sedan och stortrivdes, så nu blir det en ny trip dit. :o)

Eftersom man inte kan se ut hursomhelst på stranden så var jag och inhandlade en ny baddräkt idag. Det blev även en strandklänning (svindyr(!!), men jag hade ångrat mig om jag inte köpt den) och en tunika. Min gamla baddräkt köpte mamma till mig när jag gick i åttan, så det var liksom dags för en ny. Vantrivs nåt så fruktansvärt i den gamla, så jag vägrar åka på solsemester med bara den i bagaget en gång till. Den får följa med som backup-baddräkt, men slipper jag ta fram den så får den gärna stanna i väskan till vi kommit hem igen.

Började i alla fall dagen med att cykla i 20 minuter. :o) Hade tänkt cykla i 30 min, men jag trodde jag skulle svimma så det var bara till att hoppa av cykeln. Jag har yrsel som kommer och går, vet inte riktigt varför men sist jag hade det (i gymnasiet) gick det över efter några månader. Det är bara att hoppas att det gör det nu också, för det är inte alls kul att bli yr rätt som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar