Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

måndag 24 januari 2011

Vecka 3

Yummy!
Bild: Google.


Förra veckan gick jag inte ner nånting. I alla fall inte enligt min analoga våg.

Det kan eventuellt ha något att göra med att pappa hittade en daimtårta i frysen som han tinade i lördags. Jag skulle kunna äta ihjäl mig på daimtårta. Det är så fruktansvärt gott! Nu åt jag ju inte alls så mycket som jag kanske skulle ha gjort för någon vecka sedan, men mer än vad jag borde ha gjort. Daimtårta är verkligen mitt "guilty pleasure", som amerikanerna skulle säga.

Idag har jag varit och klippt mig, kan ju inte åka på semester utan vara fin i håret. ;o) Hade inte klippt mig sedan i augusti (!) så det var verkligen på tiden. Passade på att luncha med bästa kompisen, gå förbi banken för att byta ut min bankdosa och köpa betakaroten (bra mot soleksem, hjälper dessutom till så att man får mer färg). Idag har varit en ny såndär dag när allting bara flyter på. Jag har varit på så grymt bra humör sedan i torsdags. Livet känns helt underbart just nu. :o)

Nu ska jag kila vidare.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar