Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

söndag 21 februari 2010

Shopping


Bilden hittad med Google, som vanligt.

Idag har jag och bästa kompisen ägnat oss åt en lite annorlunda shopping. I alla fall för vår del. Vi har shoppat träningskläder. Köpte mig två par byxor, en t-shirt, en långärmad tröja och en till sport-bh. Vi har ju nämligen bestämt oss för att skaffa gym-/badkort nu. Jag får mitt sponsrat av min underbara mamma, under förutsättning att jag använder det. Men det var ju liksom planen, så det går jag med på! ;o)

Det absolut bästa med det här "årskortet" är att det inte varar i 12 månader, utan 15. Det är å andra sidan det sämsta med det också. De har förlängt året med 3 månader eftersom de har stängt över sommaren för att hålla utebadet öppet. Jag får väl helt enkelt skaffa ett månadskort på nåt annat gym över sommaren.

Gud vad kul att det går bra i OS, förresten! Hur söt var inte Elofsson när han grinade efter guld-/bronsloppet?! Jag ville bara krama om honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar