Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

torsdag 4 februari 2010

Kung Bore

Rimfrost. Foto: Jag

I morse tog jag sovmorgon, jag har sovit alldeles för lite på sistone. Det medförde att det inte blev nåt pilatespass i morse, men tack vare Kung Bore blev det "tränat" idag ändå. Den beryktade snöstormen har nått Sundsvall, så det blev till att skotta snö här på eftermiddagen. Jag passade också på att hacka bort de "ryggar" som blivit på garageuppfarten. Hyfsat jobbigt, vill jag lova!

Förutom det har dagen varit väldigt händelselös. Har mest pluggat, men det är ju så det är när man är student. ;o)

3 kommentarer:

  1. Jodå det går alldeles utmärkt att göra pannkakor utan ägg :) Hade inga hemma o orkade inte bege mig ut i snökaoset! Hoppas du haft en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig lite alternativ..
    Mitt liv känns alltid som om jag inte har tid att göra hälften.. samtisigt som jag ändå hinner lite. och skulle hunnit mer om man inte spenderade TIMMAR framför datorn..
    =/

    Åh, du har också jägarexamen?
    Vad använder du din till? =)

    SvaraRadera
  3. Fröken Viktig: Nä, det kan jag förstå! Jodå, dagen har varit helt ok (hittills). Hoppas att din dag också varit/blir bra!

    Hana_Caena: Nä, det är ju det där med att sluta surfa runt en massa och GÖRA nåt istället. Brukar bli problem för mig också.

    Ja, tog jägarexamen via gymnasiet för en 5,5 år sedan ungefär. Har faktiskt inte hunnit använda den än, planen var att jaga älg med pappa. Men jag flyttade hemifrån på en gång efter gymnasiet, så det fanns varken tid eller pengar till det tyvärr. :o/

    Lycka till med skjutproven! :o)

    SvaraRadera