Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

måndag 15 februari 2010

Plugg, plugg, plugg

Det är skitmycket i skolan nu. Vi har en deadline på fredag, men eftersom tjejen jag jobbar med ska bort på torsdag så måste vi bli klara senast onsdag. Det kan med andra ord bli lite tunt på bloggfronten den här veckan, bara så ni vet!

Har förresten sökt extra-/sommarjobb idag. Ibland är det bra med bästisar som håller ögonen öppna! :o) Vi har också lite halvlösa planer om att börja träna på gym ihop. Det verkar som att badhuset härute erbjuder ett årskort på gym och bad för 2100 kr. Rätt ok pris! :o) Får väl se om de skrala studentkassorna kan tillåta en sån utgift. Hoppas det, för jag är grymt sugen att börja träna på gym!

Jag har kommit fram till att jag är rätt beroende som person. Har till exempel stora problem på sommaren när jag inte får titta på hockey var och varannan dag. Det vore ju toppen om jag hade kunnat ersätta beroendet av att äta med ett beroende av att träna.

Nu måste jag sova, det blir en tidig imorgon också!

2 kommentarer:

  1. sweet!
    JAg tycker du ska ta chansen! årskort med både gym och bad.. wow!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker också det låter toppen! Kul också att bästisen ändrat sig angående att träna på gym, så jag får nån träningskompis. :o)

    SvaraRadera