Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

fredag 5 mars 2010

Åter från de stumma

Bristande (bloggnings)motivation, förkylningar och skola är inte en bra kombination om man ska hålla en blogg vid liv. Men nu är jag tillbaka. :o)

Har kommit av mig totalt med träning och allt sånt, men det får bli nya tag nu. Eller på måndag. Lillasyrran ska flytta nu till helgen, så det lär inte bli så mycket tid över till annat. Apropå att börja på måndag har Drängarna gjort en rätt bra låt om det;



Var på en arbetsintervju igår. För ett extra- och sommarjobb. Vet inte riktigt hur det gick, men det kändes rätt ok. Jag pratade i alla fall en massa, tror inte att det var för mycket heller. Hoppas inte det. Det enda som kändes lite jobbigt var att jag var tvungen att skaffa en till referens. Löste det genom att be en kompis som jag lärt känna via Kåren i Luleå vara referens. Det får helt enkelt duga, kan liksom inte trolla fram referenser med knäna. Finns ju en anledning till att jag inte angett fler från början - jag hade inga fler! Nåja, vi får väl se hur det går... Får veta nästa vecka. Antingen går jag vidare och får komma på en andra intervju, eller så är det tack och adjö.

Ska ta och boka in ett första gymbesök med bästisen till veckan också. Nu måste vi banne mig komma igång!

1 kommentar: