Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

tisdag 9 februari 2010

Semlor

Bilden är hittad med Google.

Har precis duschat efter kvällens pilates-/styrkepass. Det känns som att jag börjar komma in i det här med att träna nu. Jag märker ju att jag "mår bättre" av att röra på mig, så det blir lättare och lättare att faktiskt komma sig för. Riktigt skönt! :o)

Idag är första gången på ca. 1,5 vecka som jag har varit riktigt sugen på att småäta. Jag lyckades ändå hålla mig rätt bra, tycker jag. Även om det slank ner en semla. Mamma hade köpt med sig hem och man kan ju inte låta dem bli dåliga, eller hur? ;o) Tyvärr var grädden alldeles för hårt vispad, så det var inte hälften så gott som jag föreställt mig. Utöver det har det faktiskt inte blivit några snedsteg och tro mig, om hade suget fått bestämma hade det blivit massor!

Annars så har jag ägnat det mesta av dagen till att plugga och längta till Jamaica. Jag och syrran var dit för ungefär ett år sedan och det var hur underbart som helst! Så idag har det blivit en del reggae och dagdrömmeri... :o)

Nu ska jag kika på NCIS Los Angeles, sen blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar