Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

onsdag 3 februari 2010

Jobbigt

Usch, idag var det jobbigt att cykla. Psykiskt jobbigt. Det gick helt ok att kliva upp, men det var långt ifrån kul att sitta på den där cykeln. Jag hade lust att ge upp flera gånger, men tjurig som man är så blev det ändå 45 minuter. Precis som planerat.

Imorgon är det dags för ett till pass pilates. Jag ser riktigt fram emot det. Jag tror jag har hittat min grej där. Det är jobbigt, men skönt - på riktigt! :o)

Jag har en liten dipp i motivationen idag. Det känns inte som att det är en bra dag i dag, helt enkelt. Det kan eventuellt ha att göra med att jag har träningsvärk i nedre delen av magen. Ibland känns det förvillande likt mensvärk. Mensvärk brukar ju inte direkt vara nån glädjehöjare...

Idag hade jag tänkt kämpa mig igenom två kapitel i kursboken, helst tre. Vi får väl se hur det går, en del kapitel är ruskigt långa. Dessutom är det på engelska. Inte för att jag har några egentliga problem att läsa engelska, förstår det (nästan) lika bra som svenska. Men ändå! Engelska! Som i o-svenska. *Suck* Det är väl bara att sätta igång, antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar