Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

söndag 14 februari 2010

Söndag = vilodag?

Bilden är hittad med Google.

Hej hopp!
Idag har jag hunnit med massor (känns det som i alla fall), speciellt för att vara en söndag. När jag tänker efter är det nog inte så mycket, men vanligtvis brukar det bli noll gjort på helgerna så jag är rätt nöjd ändå.

Började dagen med att ta det lugnt, men runt tre tog jag mig i kragen och plockade ihop på rummet. Efter middagen blev det även dammtorkat, dammsugit och torkat golv. Passade även på att byta sängkläder när jag ändå var i farten. Sedan tittade jag på en period hockey, var ner och cyklade i fem minuter (uppvärmning) och under andra perioden så blev det ett pilatespass. I andra periodpausen tog jag en dusch. Så ikväll får jag med andra ord gå och lägga mig nytränad och nyduschad i nya sängkläder i ett nystädat rum. Finns det nåt bättre? Allt luktar gott och är rent, så himla härligt!

Hade tänkt läsa lite om SQL och databaser innan jag sover också. Får väl se om jag hinner. Insåg just att jag missat att göra klart en uppgift till gruppmötet i morgon klockan 9. Så det blir till att kliva upp extra tidigt och fixa det! Måste hinna kolla på en gammal lektion också. Alla mina lektioner spelas in, så vi kan titta på dem (igen) i efterhand om vi vill. Verkligen toppen! :o)

Nä, dags att börja läsa nu så jag hinner några sidor innan John Blund kommer på besök.
Hoppas ni har haft en bra Alla hjärtans dag, förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar