Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

måndag 8 februari 2010

Cykling

Bilden är hittad via Google.

Jodå, det blev ett pass på cykeln idag också. Det såg lite mörkt ut ett tag, men jag lyckades ta mig i kragen. Det blev 45 minuter idag också, vilket är ca 1,5 mil. Färre raster blev det också, så det går framåt. :o) Men cykling är nog egentligen inte min grej, det är så grymt tråkigt! Speciellt när man sitter och stirrar in i en vägg. Verkligen skitkul. Nåja, det är väl bättre än ingenting antar jag.

Dessutom har jag ett problem när det gäller det här med träning. Jag hatar att vara svettig! Det är klibbigt och luktar illa. Vilket automatiskt låter väldigt obra i mitt huvud - klibbigt och luktar illa. Huu! Det är ju en himla tur att det finns duschar. Såna tycker jag om! Det är varmt och skönt, och dessutom blir man ren. Det kan ju inte bli mycket bättre! :o)

Nu börjar dock ögonlocken bli himla tunga så det är dags för sängen igen. Höres!

3 kommentarer:

  1. Tro mig, det blir bättre!
    Kanske starta med promenader i snön- tar gryyymt bra! gärna med stavar för både armrörelser och stabilitet nu i snön..
    (för 4 år sedan startade jag i snön uppe i norr)

    SvaraRadera
  2. Men tänk på vilka rosiga kinder man får både under och efter träningen. Det ser så fräscht ut och man känner sig så pigg och fin i hyn tycker jag.

    Kram, Sofia

    SvaraRadera
  3. Hana_Caena: Det tror jag också, gäller bara att komma in i det. Kan tänka mig att snöpromenader tar! Stavgång är dessutom rätt kul, om man förtränger att man påminner om en gammal kärring... ;o)

    Sofia: Ja, men ser tokfräsh ut! :o)

    SvaraRadera