Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

söndag 22 april 2012

Dagens mat - 21 april 2012

Ikväll fick syrran och jag för oss att gå ut bara sådär så det blev lite socker i vätskeform. Det kan väl få gå om det bara är någon gång ibland och det är dessutom första gången på två veckor som jag äter/dricker något med socker i.

Mamma och pappa var förbi på en kopp kaffe också tidigare idag så då tinade jag en bit sockerkaka jag hade i frysen. Jag fick vara riktigt hård med mig själv för att inte stoppa smulorna i kakfatet i munnen, men det gick! :o)

Här är i alla fall dagens mat:
Brunch:
En halv deciliter hallon
Två deciliter fil
En deciliter osötad müssli

Mellanmål:
Några munnar te (det ville inte hålla sig i munnen utan tyckte bättre om tröjan, byxorna och golvet, så jag gav upp)

Middag:
Ugnsgratinerad broccoli, blomkål med bacon och ost.

Kvällen:
En halv kopp te
En halv Smirnoff Ice
Fyra drinkar

Dagens middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar