Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

tisdag 10 april 2012

Tisdagens mat


Dagens middag: Korvstroganoffvariant med kokt broccoli och blomkål.

  • En stor champinjon
  • Två ägg
  • 1/3-dels baconpaket
  • Janssons frestelse (fuskar lite med kolhydraterna eftersom jag glömde bort att göra matlåda och det fanns i kylen (Tack mamma!))
  • Korvstroganoffvariant med kokt broccoli och blomkål
  • Vatten
  • 5 koppar te
  • En äggkopp cashewnötter
Ovan ser ni dagens intag. Jag tycker att jag skött mig rätt bra ändå. Jag har lyckats hålla mig borta från bauta-påskäggen på jobbet och inte småätit någonting. Därför beslutade jag att stilla hungern lite med en äggkopp cashewnötter och en kopp te innan det blir sängen.
Kvällsfika.

Teet kom mamma förbi med i eftermiddags. Det glömde jag hemma när jag flyttade, men nu blev jag sugen på det igen. Det är ju en himla tur att man har en så gullig mamma. :o) Teet på jobbet smakar i princip ingenting (färgat vatten är ju gott), så jag tänkte ta med dit. Det är ju slut på att dricka varmchoklad nu!

Jag och V hade tänkt ta en promenad efter jobbet idag, men eftersom det var snöblandat spöregn och ingen av oss äger regnkläder bestämde vi oss för att skjuta upp promenaden till torsdag (om det inte regnar då också) och åka till gymmet på mitt jobb i morgonkväll och träna istället.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar