Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

onsdag 2 maj 2012

Myggbett på en pissig dag

Usch, vilken pissig dag jag har haft idag. Trött och pms:ig går inte ihop med kunder som har "måndagspanik" och inte kan uttrycka sig kortfattat. Vid 10 ville jag bara åka hem och lägga mig. Jag jobbade till 17.00.

Som grädde på moset ringde rekryteringsfirman och talade om att jag inte fick jobbet som jag var på intervju för förra veckan. Nåja, de förstörde ju i alla fall inte en bra dag och med tanke på lönen så gråter jag inte alltför mycket. 16700 kr i ingångslön är ju inte mycket att hurra för. (OB och bonusar är ju inte direkt nånting man kan räkna med i månadsbudgeten (Lyxfällan skulle ha blivit stolta).)

Dessutom har jag myggbett fulla mitt höger ben. Och med fulla benet menar jag inte två eller tre. Prova 10-15 stycken. Jag håller på att bli galen!! Vart tusan är min xylocain (bedövningssalva)?!?

Dagens middag blev inte toknyttig. Var förbi ICA på vägen hem och köpte Kubikensallad och grillad kyckling och grillade spareribs. En kycklingklubba och drygt halva salladen är kvar i kylen så jag sladdade inte av mattan alltför mycket. Jag hade ju egentligen lust att köpa den största chipspåse mänskligheten skådat och all choklad de hade i butiken, men det klarade jag mig undan. Jag har inte ens varit och nallat på påskgodiset som ligger kvar i skafferiet...

Nu ska jag ta och sova lite och så får vi hoppas att morgondagen blir bättre än vad dagen varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar