Viktminskning (sedan 16/4 2012):
Midjemått (sedan 22/4 2012):

lördag 13 februari 2010

Vägning nr 3

Dagens vikt: 106 kg (-1 kg).

What in the world?! Hur i h-vete har jag lyckats gå ner ett kilo den här veckan när jag inte gick ner alls förra veckan? Jag har ju knappt tränat! Två pilatespass, ett cykelpass och en promenad - that's it! Förra veckan tränade jag ju varje dag!

Kan det vara så att de minskade matintaget har börjat påverka vikten åt rätt håll? Och att kroppen inte riktigt hade fattat vinken förra veckan? Jag fattar ingenting, men kul är det! :o)

Funderar på att fira detta med att städa mitt rum. Hm... Kändes inte alls särskilt kul när jag skrev det. Men det skulle behövas, det är rätt rörigt här... Vi får väl se hur det blir!

Såg ni OS-invigningen förresten? Det måste varit lite svettigt att vara arrangör där på slutet. Vilken stackare var det som inte fick vara med och tända elden, förresten? Snacka om snöpligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar